;-)

Hej, przychodzę dziś  do Was  z nowymi nabytkami, które znajdowały się w moje liście MUST HAVE. Co prawda został mi jeszcze do kupienia zegarek, ale postanowiłam, że pochwalę się  tym, co już  udało mi się kupić. ;-)




1. Ciepły, luźny sweterek w paski - BUTIK 
2. Kominy (nie mogłam zdecydować się na kolor i kupiłam dwa) - H&M
3. Kurtka - BUTIK
4. Workery - INTERNET . 


Co u mnie? całkiem dobrze. 
W szkole jest nie najgorzej, masa nauki, sprawdzianów, kartkówek i tak ciągle. 
15 listopada piszemy testy próbne, których OGROMNIE się boję :< 
Wczoraj zmieniłam nazwę bloga z mynightandday na polyvory, wydaje mi się, że jest lepsza, krótsza i bardziej oryginalna. Zrobiłam sobie  też nowy nagłówek. PODOBAJĄ WAM SIĘ ZMIANY?
Tak jak wspominałam w poprzednim poście, zrobiłam swoje motto życiowe. 
Czeka ono tylko na chętnego, do przywieszenia na ścianie :D 


W kolejnym poście, planuję dodać  jakiś outffit :-)
W takim razie do następnej.

142 komentarze:

  1. świetne zakupy!
    aprilen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się zmiany, a nowości są świetnie.:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie : dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też strasznie boję się tych egzaminów. ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie zmiany w garderobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja poniedziałki mam lajtowe, tylko 4 godziny... ale potem 3x po 9/10 mnie wykańcza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjątka ;) Supper ciuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no widzisz. a ja mam mnóstwo fakultetów maturalnych, dlatego tak długo mi schodzi w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaa chce zobaczyć wszystkie zakupy na tobie <3
    Komin jest super! Po ile go kupiłaś i po ile sweterek ?
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten komin, musiałabym się kupić nowy ^^
    A książka, hm, nie miałam ostatnio czasu żeby czytać, utknęłam w połowie ale do tego momentu nawet fajna ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. to jest różowy kaktus, czy jakiś kwiat?:D
    dzięki:) Masz świetny nagłówek, sama robiłaś?:>

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjęcie,fajny wygląd,wszystko fajne ;)
    też okropnie boję się próbnych testów...boję się,że nic nie napiszę -.-
    czeekam na kolejny wpis ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cute post. Nice blog. Follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  13. technik cyfrowych procesów graficznych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajne zdjęcia ;o
    KAKTUS ,YEA. ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też mam już wydrukowane motto tylko przywiesić jeszcze ; ) To jest naprawdę dobry pomysł i też od dawna planowałam to zrobić.

    Widzę zakupy udane ; p

    OdpowiedzUsuń
  16. super komin!<3
    jasne,że tak! ja już obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  17. cieszę się c:
    chciałabym pozostać w kontakcie! obserwujemy? daj znać! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę kupić sobie jakiś komin :>

    OdpowiedzUsuń
  19. jak ja bym chciała mieć komin <3 Jednak zawsze się jakoś przede mną chowają w sklepach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. O. Ja też planuję zakup zegarka, a komin niedawno nabyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam podobny sweterek w paski :D. a komin supppppper:):D

    OdpowiedzUsuń
  22. jaki ładny ten ?kaktus? ♥
    śliczne kolory sweterka ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zakupy! różowy kaktus? ;>

    OdpowiedzUsuń
  24. sliczne rzeczy <3
    + obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nienawidzę nauki ;/
    Ale uwielbiam luźne swetry i kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Love the last Photo ,cute! :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. OO widzę podobny kolor do moich getrów :D extra łupy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. hej, oczywiście że obserwujemy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. czekam na outfit :)))))
    i tez musze sobie jakieś nowe kominy kupic, hmm :DD

    OdpowiedzUsuń
  30. czekam,aż pokażesz sweterek na sobie! ogólnie też poluję na jakiś over size , uwielbiam je!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. szkoda, że buty tak kiepsko widać, ale sweter ma ładne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne rzeczy, mam takiego samego kaktusa :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko co na szyję i daje ciepło uwielbiam hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Omm . Śliczny sweterek < 3
    obserwuję i liczę na to samo! :)
    hurtownia-marzen.blogspot.com . xD
    zapraszam! ;3

    OdpowiedzUsuń
  35. Blog świetny obserwuje ;) !
    i zapraszam do mnie
    http://instantaneous-going.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne zakupy.
    tylko nie zbyt je dokładnie widać.
    A zegarek też planujesz kupić?
    jak kupisz dodaj zdjecia ;))
    nie martw się próbnymi!!!



    welovebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję + liczę na to samo *.*
    Jesteś śliczna, a zakupy super :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja już obserwuję, teraz twoja kolej ;>>

    welovebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne ciuszki ;)
    oczywiście, że obserwujemy! teraz twoja kolej ;]

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję i liczę na to samo www.ankais.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. sympatyczny blog:), ja żem:D już zaobserwowała, czekam na Cb:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fantastyczny post :) Co do komina - oddaj mi beżowy !Jest świetny. Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. fajne zdobycze:)
    Jasne, obserwujemy :p

    OdpowiedzUsuń
  44. fajnie zakupu, ja sobie też kupiłam komin;p
    jasne że obserwujemy:)
    więc ja obserwuje od teraz i czekam na ciebie:D
    http://sennierealny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. jasne, że chce *__*
    serio jestem jakaś nieudolna,z e nie widziałam tego oO'

    OdpowiedzUsuń
  46. dzieki za komentarz :) jasne ze obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. dziękuję :) jeśli chcesz to obserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  48. a bo to chrome jest straszne :|

    OdpowiedzUsuń
  49. jak nie wiesz na co się zdecydować, weź obie ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. zakupy widać udane! ;) świetny kaktusik ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. oj, ale bym się przeszła na zakupy <3

    OdpowiedzUsuń
  52. sweter w pasy, też koniecznie w mojej szafie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. przydałby mi się jakiś sweterek :) fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczny sweterek takiego szukam !
    Zapraszam do mnie : http://aleksandra-gawel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Widzę, że zakupy zgodne kolorystycznie ;) Swoją drogą bardzo fajne!

    Masz ochotę poobserwować?

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  56. cute sweater! would you like to follow each other in gfc? let me know! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  57. Prześliczny sweterek !
    Pozdrawiam , obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  58. Też chce taki sweter ;)
    Piękny kaktus.

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajne zakupy (: !
    POZDRAWIAM , obserwuję : 3

    OdpowiedzUsuń
  60. uwielbiam beże <3

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Zmiany na lepsze : *
    No i sweter cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  62. jest to żel, który należy wsmarować dokładnie w skórę głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja sie ostatnio zaopatrzyłam także w sweterki, ale w lumpie :)...

    A na te usta był konkurs, niedługo pokaże recenzje balsamów wraz ze zdjęciem zwycięskim :D

    OdpowiedzUsuń
  64. sweterek wydaje się być fajny i kaktus :D

    OdpowiedzUsuń
  65. "nie mogłam zdecydować się na kolor i kupiłam dwa"
    HaHaHa xD Skąd ja to znam :D
    Nagłówek jest świetny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  66. idealne jesienne zakupy :)
    pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Boskie ciuszki.

    Ja już obserwuję. Oczekuję tego samego ;**

    OdpowiedzUsuń
  68. Śliczne rzeczy. Fajny pomysł z tym motto :)

    Ja już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. możemy się obserwować, ja już

    OdpowiedzUsuń
  70. Te buty, które masz tam z tyłu strasznie mi się podobają , szkoda tylko, że mają taką cienka podeszwe.

    OdpowiedzUsuń
  71. Możemy obserwować :)
    Ja juz się zapisuje.

    OdpowiedzUsuń
  72. widze, ze zakupy sie bardzo udaly :) oczywiscie, ja juz obserwuje, a ty?:)

    OdpowiedzUsuń
  73. hey :)
    Fajny blog z przyjemnością obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  74. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 159 Countries and 5920 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Super obraz, motto :) Bardzo mi się podoba:)
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    http://niewymiarowa-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Uroczy nagłówek! ;3
    Ja już obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  77. ojoj :c
    ja pod koniec listopada mam egzaminy próbne :c
    a tak poza tym udane zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  78. Ładnie tu! Będę wpadać częściej :D
    Dzięki za kom, obserwujemy!

    OdpowiedzUsuń
  79. Podoba mi się to zdjęcie z kaktusem, ciuszki świetne :3 Ja już obserwuję, teraz ty :>

    OdpowiedzUsuń
  80. Cześć, jesteś kobietą - a my kobiety najbardziej kochamy buty, dlatego też chcę Cie zaprosić do konkursu, który organizuję na blogu - jest możliwość wygrania WYBRANYCH butów od Renee, zasady konkursu są bardzo proste : http://www.malgorzata-m.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-renee-do-wygrania-wybrane-buty.html . Serdecznie zapraszam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  81. oczywiście, ja już obserwuję, teraz czekam na Ciebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  82. Fajny blog i fajny sweter :* Pod ostatnim postem u meni zostawiłaś kom. i zapytałaś się, czy obserwujemy. Ja już obserwuję. I będę wdzięczna, jeżeli ty też będziesz :D
    http://patifashion-shoppingworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. oo jak tu slicznie :) zakupy super :) tez chce ten zegarek swatch ? <3 testy 3 goimnalzajne wspoczuje , ja jakbym mieskzala w polsce to tez bym musiala je pisac teraz ;c dasz rade :) obserwujemy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  84. aa no i oczywiscie zapraszam do mnie na nowa notke : http://sara-mylifee.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  85. Zakupy udane widzę :) gratuluję.

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  86. oo muszę sobie właśnie kupic komin :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Faktycznie nazwa lepsza ;) Ciekawy blog. Obserwuję i zapraszam do mnie ponownie ;) !

    OdpowiedzUsuń
  88. Pewnie że obserwujemy :D Ja już

    OdpowiedzUsuń
  89. Też chce taki sweteeer:<
    + PEwnie,że obserwujemy, ja już:)

    OdpowiedzUsuń
  90. mega zakupy :D
    Proszę wejdz na mojego bloga, skomentuj , zaobserwuj oddzwiecze się ♥
    To dla mnie ważne ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  91. ale fajny blog już obserwuje i zapraszam do mnie;D

    OdpowiedzUsuń
  92. bardzo tu fajnie :)
    zapraszam na naszego bloga http://lemarmollade.blogspot.com/2012/11/smile.html

    zachęcam do oglądania i komentowania :)
    bardzo zależy nam na opinii innych, pozdrawiam ciepło :p

    OdpowiedzUsuń
  93. Nominowałam Cię do zabawy Liebster Award:) Spójrz na moim blogu:D

    OdpowiedzUsuń
  94. Kominy i sweterek są śliczne ♥

    dusza-marzycielki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. śliczny sweterek :)
    obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  96. ten sweterek w paski jest świetny! :3
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń