SUSHI

Jakiś czas temu pierwszy raz spróbowałam sushi. Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad jego smakiem i pewnego dnia razem z Oliwią, będąc na rowerach, wpadłyśmy na pomysł  kupna  sushi box. I tak też zrobiłyśmy. Pojechałyśmy do biedronki i za  15zł, kupiłyśmy zestaw składający się z 11 kawałków sushi, sosu sojowego i wasabi.Wyglądało bardzo apetycznie, ale niestety mi nie posmakowało. Jednak cieszę się, że spróbowałam czegoś nowego ;-)




Zostały nam ostatnie dwa dni wakacji i na nowo zacznie się wstawanie o 6. ;(  W tym roku idę do 1 klasy liceum i strasznie się denerwuję. Nowa szkoła, klasa, nowi nauczyciele i więcej nauki. Mam nadzieję, że jakoś dam sobie radę z tym wszystkim i za 10 miesięcy, czytając ten post, będę się śmiała z mojego przejęcia.
 Aktualnie, zamiast korzystać z wakacji, jestem w szpitalu. Mam nadzieję, że jak najszybciej mnie wypuszczą stąd, bo nie zniosę tej nudy i szpitalnego jedzenia.

A wy do której klasy idziecie po wakacjach? :))

86 komentarzy:

  1. Wiesz... takie kupne to nikomu nie smakuje. Polecam ci np. na jakąś okazję z rodzicami pójść do sushi baru jakiegoś lepszego i może tam ci posmakuje. Ja tak zrobiłam i od pewnego czasu wraz z rodzicami z sushi baru czasami zamawiamy na wynos i jemy tak bez okazji. Moja mama nauczyła się też robić sushi.
    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "Ze sklepu" są okropne ;/ lepiej iść do jakiejś restauracji albo smemu zrobić, wtedy są pycha <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie jadłam sushi :) może czas spróbować ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jadłam tego i jakoś nie mam ochoty ;) idę do trzeciej LO :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również obserwuję ! :D
    [www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam sushi! a jeszcze bardzej maki! mmm california maki najlepsze!

    ja juz Cie dawno obserwuje! milomi bedzie jak ty mnie tez bedziesz obserwowac :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sushi chciałabym spróbować !. ;)
    Hmm ja ide do 2 kl. gimnazjum ;]
    obserwuje i teraz czekam na cb ;*
    http://london-mydreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy tego nie próbowałam i chyba nigdy nie spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jadłam, ale koniecznie muszę spróbować :)
    Co do pytania, to idę teraz do drugiej gimnazjum :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś chciałabym spróbować. Również zastanawiam się nad jego smakiem.
    Myślę, że takie PRAWDZIWE sushi smakuję zupełnie inaczej niż to z biedronki :)

    sad-nes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. spróbowałam... i żałuje... obserwuję*
    gifza-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jeszcze nigdy nie jadłam..

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze? Nigdy nie jadłam sushi..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. blee nigdy nie skuszę się na sushi xd już na sam.. widok nie wygląda jak dla mnie apetycznie ;d dlaczego jesteś w szpitalu? ;(
    Ja po wakacjach ide do 3 gimanzjum i strasznie się boje egzaminu, ale miejmy nadzieje że to minie :)

    spytałaś mnie w moim blogu czy obserwujemy. Jasne że się zgadzam - ja już i jak możesz to się odwdzięcz!

    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. O mamo - przy całej mojej miłości do Japonii nie mogę patrzeć na sushi. Nie przemawia do mnie idea jedzenia surowej ryby XD

    OdpowiedzUsuń
  16. nawet nie wiedziałam, że serwują takie rzeczy w biedronce :D ja również idę do 1 klasy liceum :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda świetnie:)!
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. jak ja dawno nie jadlam sushi! :) po wakacjach czeka mnie 3 gimnazjum!
    Obserwuję i licze na Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  19. I never eat sushi... but who know? maybe i started :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nigdy nie próbowałam sushi i jakoś nie mam zamiaru, nie jestem przekonana.. do drugiej technikum :)

    http://myperspecttive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam chęć spróbować sushi :)
    Oby szybko cię wypuścili :*

    OdpowiedzUsuń
  22. pyszności! a najlepiej smakuje domowe :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. ja idę do II liceum :D nie stresuj się tak tą szkołą :) mam nadzieję, że szybko wyjdziesz ze szpitala :)

    OdpowiedzUsuń
  24. NN na: www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjecia i post:) Fajny blog!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/wrecking-ball.html

    OdpowiedzUsuń
  26. ja sushi jeszcze nie próbowałam;p
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Sushi jest pyszne<3

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  28. DO pierwszej idę ;D
    W każdej Biedro jest sushi? Ja w swojej jeszcze chyba nie widziałam xd

    OdpowiedzUsuń
  29. oo uwielbiam sushi. ja do 1 lo idę teraz pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie jadłam sushi, ale chętnie bym spróbowała ;)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja niestety idę do @ klasy liceum

    OdpowiedzUsuń
  32. ja jeszcze nigdy nie jadłam sushi, ale muszę spróbować :3
    ja idę teraz do 2 klasy gimnazjum :)
    zapraszam do mnie Kochana na nową notke :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi też sushi by nie posmakowało :D

    OdpowiedzUsuń
  34. u mnie w galerii jest restauracja w której serwują sushi, podobno dobre ale w życiu bym się nie skusiła...surowe mięso to nie moje klimaty, w ogóle ryby i inne takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie jadałam sushi ale chyba też się skuszę choć nie wiem czy mi posmakuję:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam sushi;) Powodzenia w nowej szkole, prowadzisz świetnego bloga obserwuję ;))

    Ja dopiero zaczynam
    http://fashiongodsend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. nie jadłam i chyba nie spróbuję. nie zachęca mnie to.
    no jasne, że obserwujemy. ja już.

    http://blondynka-przedstawia.blogspot.com/- zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Love this one. You have such a fantastic blog!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie jadłam sushi ale skuszę się lubię nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  40. NN na: www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. to wstawanie o 6 mnie wykończy ;c a nowa szkola sie nie przejmuj ,będzie dobrze :) sushi <3 mniam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja uwielbiam sushi :33
    Ja idę do 6 a;le zmieniam klasę i się boję :/

    OdpowiedzUsuń
  43. nigdy nie jadłam sushi :)
    ja idę do pierwszej technikum :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ja nie lubię sushi ;p
    ja już nie idę do skzoły ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. fajnie:)zapraszam do mnie:)iza-onmyway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Hah, a ja nigdy nie jadłam sushi ! Muszę wreszcie spróbować :))
    Chociaż mam wrażenie, że nie posmakuje mi tak samo jak i Tobie. :)
    Ja właśnie zaczynam klasę maturalną. : ))

    Obserwuję i zapraszam:
    http://fashiongladescaramel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. ja dopiero do 2 gim ... ale strasznie nie chce mi się uczyć ... ;/
    a o sushi słyszałam już wiele,i nie zamierzam marnować pieniędzy. c:

    OdpowiedzUsuń
  48. nigdy nie jadlam sushi

    co powiesz na wzajemną obserwację ; ) ?

    OdpowiedzUsuń
  49. Mniam sushi-kocham! Ja idę do II technikum ekonomicznego :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Nigdy nie jadłam sushi ;o
    Ja ide do trzeciej gim.. i strasznie sie denerwuje egzaminem ;/
    http://young-never-die.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Nigdy nie jadłam sushi, jestem ciekawa tego smaku :D

    OdpowiedzUsuń
  52. jadłam kiedyś i jakoś mi nie zasmakowało.
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja kocham sushi, chociaż tego z Biedronki nigdy nie jadłam.
    Muszę koniecznie spróbować!

    Zapraszam do mnie www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. U mnie NN :)

    //www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Jadłem kiedyś, jak dla mnie bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  56. nie jadłam nigdy sushi, przeraża mnie to, że to surowa ryba :D

    OdpowiedzUsuń
  57. ja już skończyłam szkołę ;p nigdy nie jadłam sushi i jakoś nie chcę próbować nie wiem czemu ;_

    OdpowiedzUsuń
  58. nie jadłam tego nigdy :P musze spróbować

    OdpowiedzUsuń
  59. jakoś mnie nigdy nie ciągnęło do sushi, ale chciałabym kiedyś spróbować ;D
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  60. ja też nie lubię sushi :P
    poszłam właśnie do LO :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja nie chce ryzykować bo z góry wiem że mi nie posmakuje, chociaż kusi ładnym wyglądem :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Jeszcze nie próbowałam ale z chęcią by kupiła ale nie z biedronki tylko najlepiej w jakiejś knajpce :P

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja nigdy nie jadłam, ale może kiedyś spróbuje;]

    OdpowiedzUsuń
  64. U mnie NN: www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Nigdy nie jadłam, jakoś nie jestem do sushi przekonana :))

    OdpowiedzUsuń
  66. Muszę kiedyś spróbowac ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Odpowiedzi
    1. Ja też :] Ale w końcu muszę się na nie skusić :]

      Usuń
  68. Providing booking items.
    To create a unique product of your own bar!

    OdpowiedzUsuń