OKULARY

Hej miśki! Co tam u Was słychać? Dawno mnie tu nie było i już stęskniłam się nieco za blogowaniem.
Pełno obowiązków, nauki, problemów dają się we znaki. Od wtorku się rozchorowałam i leżę chora w domciu. W szkole idzie mi całkiem nieźle, ocenki są nawet dobre, zgrałam się z dziewczynami z klasy, poznałam nowych ludzi i wszystko sobie poukładałam.
Chciałabym Wam pokazać zawartość paczuszki, która przyszła do mnie  w ubiegłą środę od firmoo.





  

Paczka zawierała: okulary, twardy futerał, ściereczka, materiałowe etui oraz mini śrubokręcik.
Z początku miałam ogromny problem z wyborem oprawek, ponieważ praktycznie wszystkie mi się podobały.  Po długim namyśle, w końcu wybrałam te, które jako pierwsze przypadły mi do gustu.
Przesyłka przyszła do mnie błyskawicznie, kontakt z firmą był bardzo dobry (na początku miałam kłopot z wykonaniem zamówienia, ponieważ kod nie chciał mi zadziałać, wysłałam maila z prośbą o pomoc i w przeciągu kilku godzin została mi ona udzielona).


buziaczki, do następnej ;**

86 komentarzy:

  1. O, ładnie Ci w tych okularach! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm... super oprawki. Mi podobają się te, które na razie mam, więc w najbliższym czasie nie będę kupowała nowych ;)
    nimi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne masz te okulary. Do twarzy Ci w nich!
    To dobrze, że zakolegowałaś się z dziewczynami z klasy, ja za rok będę szła do nowej szkoły i trochę się boje, że nikt mnie nie polubi, hahaha xD

    Zapraszam: www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie Ci w okularach ;) btw. śliczna jesteś *.* zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne oprawki wybrałaś :D
    ładnie ci w okularach :)

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba bym się na takie nie zdecydowała, nie wyglądam dobrze w cieniowanych oprawkach ;)
    Ale tobie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne okulary :) Ślicznie wyglądasz
    Klikniesz w baner w moim poście ? Z góry dziekuję :*
    Pozdrawiam + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dostałam od nich okulary i jestem bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz co... ja po opowieściach spodziewałam się jakiejś rewelacji, ale przypomina cukierka (taki charakterystyczny smak dosyć). Pewnie zachwyt jest stąd, że to smak dzieciństwa ludzi z tych terenów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne oprawki *.*
    zerówki czy będziesz nosić korekcyjne?

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie wyglądasz w tych okularach :)) Masz też piękny kolor włosów, zazdroszczę bo sama chciałabym wrócić do blondu... ;)

    http://kappa-girl.blogspot.com/ mój blog - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna okulary. Mam podobne, ale w nieco innym kolorze. No, ale muszę przyznać, że wyglądasz w nich dużo lepiej ode mnie. ;)

    Pozdrawiam,
    Ara - 3blackcrowns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, prześlicznie ci w nich ! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne oksy :)

    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te okulary :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Firmoo opanowało blogosferę :]

    OdpowiedzUsuń
  17. slicznie wygladasz w tym okularach ;)


    http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo Ci ładnie w tych okularkach;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładneeee okulary :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne są, cudownie wyglądasz
    OBSERWUJE
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ps. można się z tobą jakoś skontaktować może mail lub facebook ?
    odp.u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wyglądasz, pasują Ci okulary ;)

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. okulary bardzo ladne! :)
    obserwuje i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne okulary z chęcią sama bym takie po nosiła :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialnie w nich wyglądasz ! dobry wybór oprawek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne okulary :) Wyglądasz w nich rewelacyjnie :) mamy nadzieję, że wracasz już do zdrówka :)
    OBSERWUJEMY :)
    Zapraszamy Cię na konkurs REVITALASH
    ..a już lada dzień ruszy konkurs z olbrzymią świąteczną paką kosmetyków :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  28. bo twarzy Ci w nich :*

    OdpowiedzUsuń
  29. do twarzy Ci w nich, acz wyglądasz o wiele poważniej niż bez nich :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajne te okulary i pasują do Ciebie, dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie :) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładne i do twarzy ci w nich:)
    zapraszam >>> redlips-evelinafashion.blogspot.com
    jeśli się spodoba zapraszam również do obserwatorów;)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. rzeczywiście, świadomość że internet JEST po prostu nas uspokaja :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Pasują Ci. Ładnie w nich wyglądasz ;3

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię tą firmę i mają świetne okulary:)

    OdpowiedzUsuń
  36. ale ładne i bardzo Ci pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny blog :D
    Zapraszam do mnie :
    http://zakochana-w-marzeniach-6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo Ci pasują :D Uroczo wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna blogerka ! :) Genialny, bogaty i inspirujący blog :) Z pewnością będę zaglądać tutaj częściej :)
    obserwujemy ?+zapraszam do mnie :) monmondeefou.blogspot.com & https://www.facebook.com/NicolKolcia

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz w nich prześlicznie.:* Wspaniały blog.:)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. jak ładnie w nich wyglądasz jejiu ♥
    czekam na kolejne foteczki <3

    zapraszam
    just--believeinyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo ci pasują! ostatnio się przekonałam do tego kształtu okularów :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładne Ci w okularach :)

    Pastel-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie w nich wyglądasz! ;)

    Pozdrawiam cieplutko, buziaczki ;*
    BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładnie wyglądasz w tych okularkach!
    Chętnie zaobserwuję Twój blog!
    Buziaki :*
    http://szafa-alexandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. super okularki :*

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny post i blog! Widać że wkładasz w niego bardzo dużo pracy! Świetny design <3
    ZAPRASZAM DO MNIE! Jeżeli Cię coś zaciekawi to skomentuj lub zaobserwuj mnie. Ucieszyłabym się gdybyś zrobiła te dwie rzeczy :))
    http://tarita-taritaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczne okularki, bardzo ci w nich ładnie <3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne okulary! Pasuje Ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zapraszam na blog
    ....ANGIELSKI na SKRÓTY ...
    Może , akurat jakieś informacje się przydadzą...
    Miłego dnia życzę !

    A może lepiej szkła kontaktowe ?

    OdpowiedzUsuń
  51. super, bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  52. świetnie Ci w tych okularach ! Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajnie w nich wyglądasz :)
    Mam do ciebie wielką prośbę, czy mogłabyś poklikać u mnie w link do sklepu Sheinside w tym poście: Link do postu Bardzo proszę ♥

    OdpowiedzUsuń
  54. I Love your blog :) would you like to follow each other?
    If yes follow me and let me know on my blog so I can follow you back :)
    have a lovely weekend

    www.shaunasharp.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ładne okulary, pasują Ci :)
    http://fotismylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne zdjęcia i kreatywny post, genialny blog :) Obserwuję i mam nadzieję na rewanż :)

    Zapraszam do mnie, nowy post! Obserwuję moich obserwatorów
    http://indivv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. do twarzy Ci :)

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. do twarzy Ci w okularach! :) :*

    www.correct-incorrect.blogspot.com (dopiero zaczynam)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jeju już cie uwielbiam :) jesteś prześliczna ! masz cudowne włosy zazdroszczę :)
    zaobserowałam i będzie mi bardzo miło jeśli także zaobserwujesz ;)
    Thedesiree.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń