NOWY WYGLĄD

Hej!
Już od jakiegoś czasu myślałam, aby pozmieniać co nieco na blogu. Nowy wygląd miał być bardzo prosty, jasny i klasyczny. Wieczorem siedząc na bloggerze postanowiłam spełnić swoje przemyślenia. Myślę, że moje nocne zmiany wyszły lepiej, niż to sobie zaplanowałam. A wy co o tym sądzicie?

                                                                
W środę rozmyślałam o rozjaśnieniu włosów. Z jednej strony bałam się strasznie, że nie będzie mi pasował, a z drugiej strony bardzo mnie ciekawiło jak będę wyglądać. Postanowiłam, więc spróbować. W czwartek już farba była u mnie na włosach. Jak jest tego efekt? Sami oceńcie.  Ja jestem bardzo z niego zadowolona. Myślę, że przez długi czas zostanę przy nim.

73 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Tu zawsze było ładnie <3

      dopiero zaczynam: pastel-brain.blogspot.com

      Usuń
  2. Śliczne włosy *,*
    Obserwuje i liczę na rewanż ;>> ♥
    Zapraszam obserwacje i komentarze mile widziane. ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne włosy *,*
    Obserwuje i licze na rewanż ;>
    Zapraszam obserwacje i komentarze mile widziane. ♥♥
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram dziewczyny wyżej :)

    Obserwuję i liczę na rewanż
    bloosye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jesteś!
    Jasne, że onserwujemy! Ja już ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, mi się podoba bardzo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie tu. Chętnie zaobserwuję :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pasuje Ci taki kolorek, bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wygląd ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. dzieki za komentarz :)
    fajny blog i z checią obserwuje liczac na rewanz ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o włoski to kolorek jest świetny :)
    Jeśli chodzi o wygląd bloga możesz powiedzieć z jakiej strony korzystałaś ? Bo wyszło genialnie ;) Jeśli możesz odpisz u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowy wygląd bardzo na TAK !! pozdrawiam i zapraszam do siebie na posta :)
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się bardzo nowy wygląd podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczny wygląd :))

    obserwujemy ?
    http://lala-lovee43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem jak było wcześniej, ale teraz jest naprawdę świetnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super wygląd, śliczne masz te włosy <3
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com
    wpadnij i zaobserwuj jak się spodoba tymczasem ja już obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie to wygląda <3

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. wygląd super, bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej, bardzo mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie Ci w takich jasnych włoskach ; )
    Co do wyglądu to nie mam porównania ale jest bardzo fajnie. Osobiście bym zmniejszyła tytuł posta i dała jakiś nagłówek. Zwykły napis pisany tak jak właśnie teraz tytuł posta. Ale to moja opinia tylko wg mojego gustu. ; )
    Pozdrawiam ; ))

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie się bardzo podoba! :)
    skąd wytrzasnęłaś szablon? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląd robiłam sama, korzystałam jedynie z kodów, które były podane na różnych blogach :)

      Usuń
  22. Świetnie! Ładnie! :D Podoba mi się ! :D
    Pozdrawiam xD http://zycie-to-sen-nad-ktorym-nie-panujemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny szablon ;)

    oczywiście ,że obserwujemy :)
    teraz Twoja kolej ♥

    pozdrawiam ;)

    http://anja-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  25. blog cudnie wygląda!! pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  26. mnie sie bardzo podoba, jakiego masz nikona?

    OdpowiedzUsuń
  27. jest super super super <3


    +spełniłabyś też moje marzenie gdybyś kliknęła w jakikolwiek obrazek ubrania na dole najnowszego wpisu
    chodzi o współpracę więc będzie wspaniale i dziękuję <3
    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. mi się bardzo podoba taki minimalistyczny wygląd bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak dla Mnie włosy wyszły wspaniale. Sama chciałabym mieć takie. Mnie włosy bardzo sciemniały. Niestety. Co do wyglądu bloga, to wyszło wspaniale ; ).

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna zmiana ;-)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczny kolorek włosów i wygląd bloga też mistrzostwo świata ! :) A tak wgl. masz cudne zdjęcia :)
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny! kliknij jesli mozesz u mnie w linki sheinside :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tutaj poszukaj : http://www.dafont.com/ Tam są każde czcionki więc na pewno znajdziesz ; )
    To nie ja robiłam więc nie pomogę.

    OdpowiedzUsuń
  34. fajny wygląd :D Jakie śliczne włoski *.*
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie ma za co. Mam nadzieję, że Ci się coś spodoba ; )
    Więc mamy tak samo. ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja rozjaśniałam same końcówki, ale nie byłam długo zadowolona, poniewaz teraz są strasznie zniszczone :( Wygląd bloga bardzo ładny, przejrzysty :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wygląd na plus! A nie zniszczyłaś włosów rozjaśnianiem?

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi się bardzo podoba, też muszę popracować nad swoim wyglądem .

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny wygląd <3
    też bym swój zmieniła, ale nie jestem
    w tym dobra, i boje się że coś schrzanię :c
    a potem zostanę z tym schrzanionym :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Super blog, bardzo fajny wygląd *.*

    Obserwujemy? Jeżeli tak napisz u mnie w komentarzu od razu się zrewanżuje + Pozdrawiam :)
    klaudia-klaudiaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. mi się bardzo podoba, jest oryginalnie i klasycznie jednocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzięki za komentarz! ;)
    Świetny blog! Nowy wygląd bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam:
    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Podoba mi się tu ;)
    Poklikasz w banner na moim blogu ? <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. mi sie podoba, delikatny, ale ma cos w sobie :) fajne te duze tytuly.

    OdpowiedzUsuń
  45. podoba mi się, ładni ci w takich jasnych :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny blog :)
    Fajnie się to wszystko ogląda i czyta :)
    Na pewno nie raz tu zajrzę :)
    Pozdawiam serdecznie i zapraszam na mojego bloga :)

    http://wlacz-pozytywne-myslenie.blogspot.com/2013/11/witamina-c.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny wygląd ;)
    Śliczna jesteś ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Nowy wygląd genialny :) a włosy ślicznee <3
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowny blog *_* Az zaluje ze dopiero teraz na niego wpadlam :< Mam taka sama kurtke ! Tylko ze zielona <33
    Slicznie ci w rozjasnionych wlosach ;3 Ale masz je starsznie ciennkie nie wypadaja ci po rozjasnianiu ? Mocno to sie odbilo na ich "zdrowiu " ??

    Framlii.blogspot.com
    Pozdrawiam z Holandii
    Obserwujemy ??

    OdpowiedzUsuń
  50. wygląd śliczny, dodawaj częściej posty bo pusto tu...;(

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczny wygląd! :D
    Zapraszam do mnie http://vivite-momentum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. włosy wyszły świetnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Super tu ♥
    http://pastel-brain.blogspot.com/ + obserwuję ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Wygląd świetny :) Kolor włosów też ! :D

    OdpowiedzUsuń